Indoor Cycling

INDOOR CYCLING - jest to rytmiczna jazda grupowa na rowerach stacjonarnych pod kierunkiem wykwalifikowanego instruktora. Zajęcia odbywają się w rytm energetyzującej i motywującej muzyki przy odpowiednim oświetleniu laserowym i ledowym. Z jednej strony są świetną zabawą, z drugiej pozwalają na szybkie kształtowanie sylwetki i zgubienie zbędnych kilogramów. Godzina jazdy na rowerze stacjonarnym pozwala na spalenie do 900 kcal, a więc dwa razy więcej niż inne zajęcia aerobowe.
Indoor cycling poprawia formę fizyczną, działanie układu krwionośnego i oddechowego. Udział w tych zajęciach mogą brać wszyscy bez względu na wiek, masę ciała oraz aktualny poziom kondycji. Nie są potrzebne specjalne umiejętności ruchowe.
Fithouse Sport Club dysponuje nowymi, najnowszej generacji rowerami stacjonarnymi Tomahawk. Zajęcia odbywają się w specjalnie przygotowanej, klimatyzowanej sali o powierzchni 90 metrów kwadratowych.

 

 

 

Easy Bike

Zajęcia dla osób rozpoczynających swoją przygodę z BIKE. Dowiecie się jak prawidłowo ustawić rower, zapoznacie się z poprawną techniką jazdy oraz podstawowymi pozycjami stosowanymi podczas wszystkich klas. ☺

To trening o małej i średniej intensywności dla grupy początkującej oraz średniozaawansowanej. Stosowane są techniki podstawowe i zaawansowane. Kształtowana jest ogólna wydolność fizyczna.
Super zabawa!!!

 

Energy Bike (spalacz tłuszczu)

Klasa, która charakteryzuje się wysokim współczynnikiem spalania tkanki tłuszczowej. To zajęcia  dla osób średniozaawansowanych oraz zaawansowanych, chcących spalić zbędne kalorie oraz poprawić wytrzymałość i wydolność organizmu.

Pokaż na co Cię stać☺.

 

Extreme Bike

Klasa przeznaczona dla osób zaawansowanych. Zajęcia o dużej intensywności, zawierające wszystkie techniki jazdy. Zwiększają wydolność oraz kondycję i mają duży wpływ na wzmocnienie układu krążenia.

Naprawdę ostra jazda – zmierz się z naszym instruktorem ☺

 

IntervalBike

Klasa przeznaczona dla osób zaawansowanych. Trening o zróżnicowanej intensywności, z wykorzystaniem różnych obciążeń oraz różnych technik. Sprzyja wzmocnieniu, zwiększa wydolność organizmu, a także poprawia pracę układu sercowo-naczyniowego.

Nie tylko dla twardzieli