Fitness

FITHOUSE WAY - zajęcia dostosowane do możliwości fizycznych uczestników, mające na celu zarówno zwiększenie ruchomości w stawach jak i wzmocnienie mięśni. Trening zawiera wiele elementów coraz modniejszego w świecie fitnessu treningu funkcjonalnego, polegającego na przygotowaniu ciała do prawidłowego funkcjonowania w życiu codziennym. Ponieważ angażuje równocześnie wiele partii mięśniowych jest idealną formą aktywności dla osób w każdym wieku, a do tego pięknie kształtuje sylwetkę! Stanowi też bardzo ważny element profilaktyki wielu chorób takich jak bóle kręgosłupa, zmiany zwyrodnieniowe stawów, osteoporoza, nadwaga, cukrzyca czy choroby układu krążenia.


GYM WAY - zajęcia wzmacniające polegające na połączeniu elementów treningu zaczerpniętego z siłowni z podstawowymi elementami treningu aerobowego i kondycyjnego. Charakterystyczną cechą zajęć są przygotowane dla uczestników stacje wzmacniające poszczególne grupy mięśniowe przeplatane z ćwiczeniami zwiększającymi kondycję. Każdy z obwodów powtarzany jest od dwóch do czterech razy.

 

FAT KILLER & PŁASKI BRZUCH - trening z kategorii spalanie, wyszczuplanie i kształtowanie całego ciała. To ćwiczenia wykonywane w intensywnym tempie, nastawione na redukcję tkanki tłuszczowej i cellulitu oraz zapewniające ciału kształt sylwetki typu klepsydra (talia osoby, wyrzeźbione ramiona i nogi, jędrne pośladki). Zajęcia proste, przy użyciu sprzętów fitness tj. stepy, hantle, piłki. Przeznaczone dla wszystkich osób, które lubią się przyjemnie zmęczyć i poczuć całe ciało. Więcej czasu poświęconego na rozciąganie pozwala na pełną relaksację po intensywnym treningu.

 

ZUMBA - to połączenie tańca i aerobiku zainspirowane latynoskimi rytmami. Łączy w sobie energetyczną i motywującą muzykę z prostym układem tanecznym. Jest to innowacyjny system fitness kształtujący sylwetkę, poprawiający kondycję, wyzwalający potężne dawki pozytywnej energii. ZUMBA jest przeznaczona dla wszystkich niezależnie od wieku, płci, zdolności ruchowych lub doświadczenia w tańcu lub fitnessie, gdyż łatwo ją dostosować do indywidualnych potrzeb i możliwości.

 

PERFECT BODY- trening ogólnorozwojowy i kompleksowy, który skupia się na ćwiczeniach mięśni wszystkich partii ciała od ramion poprzez linię biustu, brzuch i uda aż do pośladków. Zajęcia zawierają dwie grupy ćwiczeń: siłowe, które pozwalają wyrzeźbić mięśnie oraz aerobowe, które zapewniają spalanie tkanki tłuszczowej. Zajęcia TBC powodują rozciągnięcie mięśni, w efekcie wysmuklenie całej sylwetki. W treningu wykorzystuje się stepy, hantle i tubingi. Gwarantujemy, że po pierwszych zajęciach poczujesz mięśnie, o istnieniu których nawet nie miałaś pojęcia, a po kilku tygodniach treningów zauważysz znaczną poprawę w wyglądzie swojego ciała :)

 

ZDROWY KRĘGOSŁUP  to zajęcia przeznaczone dla osób:
• odczuwających przewlekłe bóle dolnego odcinka kręgosłupa ale także dolegliwości kręgosłupa szyjnego
• u których stwierdzono skrzywienie kręgosłupa
• posiadających wady postawy lub przykurcze mięśniowe
Zajęcia fitness - "Zdrowy Kręgosłup" minimalizują skutki przeciążeń narządu ruchu, zmniejszają napięcie mięśni stabilizujących kręgosłup jednocześnie zwiększając ich siłę w ten sposób poprawiając stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych.

 

YOGALATES- zajęcia spokojne, w czasie których angażowane są przede wszystkim mięśnie głębokie brzucha. Ćwiczenia wykonywane są zarówno z przyrządami (maty, duże piłki, ovoball’e) jak i bez. Zajęcia przeznaczone również dla osób mających problemy z kręgosłupem.

PILATES- Jedna z najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej dostępna dla ludzi w różnym wieku i o różnej sprawności ruchowej. Jest to system wyjątkowo efektywnych ćwiczeń fizycznych wykonywanych przy spokojnej muzyce mających na celu wzmocnienie i rozciągnięcie mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania. Pozwala na poprawę świadomości własnego ciała, polepszenie postawy ciała i stanu zdrowia i co bardzo ważne obniżenie poziomu stresu i poprawę samopoczucia.

 

BBS (BIODRA-BRZUCH-STRETCHING)- to zajęcia wzmacniające, obejmujące ćwiczenia angażujące staw biodrowy, ćwiczenia mięśni brzucha i ćwiczenia rozciągające. Efekt – sprawne i elastyczne ciało, płaski brzuch i kształtne pośladki. Jest to trening bezpieczny, polecany na każdym etapie – zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych. Są to ćwiczenia na macie, z użyciem piłek lub małych obciążników, w zależności od stopnia zaawansowania grypy.


POWER ABT – To forma aerobiku, która ma na celu wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała. Regularne ćwiczenia zapewnią zgrabną sylwetkę, jędrne uda i pośladki, płaski brzuch oraz przyśpieszenie spalania tkanki tłuszczowej. Trenuj ABT - poprawisz swoją kondycję, zdrowie, figurę, ale przede wszystkim samoocenę!

 

PŁASKI BRZUCH & STRETCHING – to trening podzielony na dwie części. Pierwsza część to ćwiczenia kształtujące mięśnie brzucha. Trening obejmuje zestaw ćwiczeń wzmacniających mięsień prosty brzucha, mięśnie skośne i mięsień poprzeczny brzucha. Zapewnia płaski i wytrzymały brzuch oraz pomaga pozbyć się tkanki tłuszczowej z tej okolicy ciała. Polecany dla wszystkich chcących popracować nad centrum swojego ciała. Druga część treningu to spokojne ćwiczenia rozciągające. Trening obejmuje rozciąganie wszystkich grup mięśniowych ze szczególnym uwzględnieniem tych partii, które są najczęściej przykurczone. Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich osób potrzebujących rozciągnięcia i zrelaksowania swoich mięśni

 

SHAPE - Zajęcia wzmacniające i kształtujące wszystkie najważniejsze grupy mięśniowe. Rozpoczynają się intensywnym wprowadzającym układem choreograficznym stopniowo przechodzącym w ćwiczenia. Zestawy ćwiczeń charakteryzują się umiarkowaną intensywnością. W trakcie ćwiczeń wykorzystuje się przyrządy zwiększające opór - ciężarki, gumy, stepy, piłki, itp.

 

ACTIV HOUSE - To rodzaj treningu, który ma na celu przede wszystkim wzmacnianie, modelowanie wybranych partii ciała oraz poprawę kondycji i siły funkcjonalnej.
Będziesz tu pracować w seriach, które, z kolei, budują odpowiednie bloki. Często każdy z bloków poświęcony jest danej partii mięśniowej dzięki czemu w trakcie zajęć poczujesz, że Twoje ciało pracuje kompleksowo i nabiera pięknych kształtów. Trening Charakteryzuje się dużą różnorodnością, zarówno jeśli mowa o rodzaju używanego sprzętu gimnastycznego czy tempie zajęć. Jeśli ważna jest dla Ciebie technika wykonywanych ćwiczeń to jest to trening dla Ciebie!

 

 

LATINO STYLE - to zmysłowy, ekspresyjny taniec i najlepsza szkoła wdzięku i seksapilu.

 

INTERVAL & PŁASKI BRZUCH - Zajęcia o charakterze wytrzymałościowym, interwał składa się z 2 faz: I faza intensywna (praca) i II faza ekstensywna (odpoczynek). Służy poprawie wydolności, sprawności fizycznej, jak również stanowi skuteczne rozwiązanie w walce ze zbędnymi kilogramami. Stosowanie zamiennej intensywności w treningu jest metodą niezwykle efektywną jeżeli chodzi o spalanie tkanki tłuszczowej. Podniesiony podczas treningu poziom metabolizmu utrzymuje się: nawet do kilkunastu godzin po treningu.

 

TABATA STYLE- odmiana treningu interwałowego. Zajęcia bardzo intensywne doskonale kształtujące sylwetkę. Doskonałe dla wszystkich tych, którzy lubią czuć, że poćwiczyli! Polegają na naprzemiennym dwudziestosekundowym wysiłku (wykonywanym jak najszybciej i z jak największym zaangażowaniem) i dziesięciosekundowym odpoczynku. Trening ma na celu również przyspieszenie przemiany materii, a co za tym idzie- szybszego osiągnięcia upragnionej sylwetki.

 

TRAMPOLINY- zajęcia dynamiczne z wykorzystaniem trampolin , poprawiające kondycję fizyczną i spalające mnóstwo kalorii. Pozwalają choć na godzinę wrócić do czasów dzieciństwa. Mnóstwo doskonałej zabawy!