Fitness

 

SPRAWDŹ GRAFIK 

 

 

ALL4BODY & STRETCHING -  trening składa się z dwóch części. Pierwsza to rodzaj treningu, który ma na celu przede wszystkim wzmacnianie, modelowanie wybranych partii ciała oraz poprawę kondycji i siły funkcjonalnej. Będziesz tu pracować w seriach, które, z kolei, budują odpowiednie bloki. Często każdy z bloków poświęcony jest danej partii mięśniowej dzięki czemu w trakcie zajęć poczujesz, że Twoje ciało pracuje kompleksowo i nabiera pięknych kształtów. Trening charakteryzuje się dużą różnorodnością, zarówno jeśli mowa o rodzaju używanego sprzętu gimnastycznego czy tempie zajęć. Druga część treningu to spokojne ćwiczenia rozciągające. Trening obejmuje rozciąganie wszystkich grup mięśniowych ze szczególnym uwzględnieniem tych partii, które są najczęściej przykurczone. Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich osób potrzebujących rozciągnięcia i zrelaksowania swoich mięśni

 

BODY HOUSE - Nowość w naszym klubie! Zajęcia w spokojnym tempie, które stanowią mieszankę mobility, animal flow, stretchingu, pilatesu, treningu funkcjonalnego czy „zdrowego kręgosłupa”. Celem zajęć jest przede wszystkim świadoma praca z ciałem, zwiększanie zakresu ruchów, czucie mięśniowe, ćwiczenia prozdrowotne, które docelowo poprawią jakość Twojego codziennego funkcjonowania, wzmocnią mięśnie i zapobiegną kontuzjom. Również dobre rozwiązanie przed ćwiczeniami wzmacniająco-siłowymi.
Idealne dla osób zarówno rozpoczynających swoją przygodę z salą fitness jak i zapalonych miłośników, którzy regularnie odwiedzają nasz klub.

 

FIT TRX - Trening TRX, czyli ćwiczenia z taśmami w zawieszeniu, został wymyślony przez byłego amerykańskiego komandosa Navy SEALS, który szukał optymalnej metody treningu dla żołnierzy stacjonujących w bazach wojskowych na całym świecie. Jest rewolucyjną metodą wykonywania ćwiczeń wykorzystując opór własnego ciała oraz grawitację. Trening na taśmach TRX buduje siłę, wytrzymałość oraz elastyczność mięśni. Specjalnie dobrane ćwiczenia kształtują równowagę oraz mobilność.

 

FBW - Full Body workout -  ze sprzętem lub/i wolnym obciążeniem, najczęściej ze sztangami . Raczej w umiarkowanym tempie i wcześniej określonych seriach czy obwodach. Trening fitness „przeniesiony” z tradycyjnej siłowni. Sprzęt podopasowujesz indywidualnie, w zależności od Twojej formy czy doświadczenia. Idealny jeśli chcesz wysmuklić swoje ciało, odkryć mięśnie i tracić niepotrzebne kalorie.

 

FBW & SLIM BELLY - Trening wzmacniający całego ciała połączony z ćwiczeniami kształtującymi mięśnie brzucha. Trening obejmuje zestaw ćwiczeń wzmacniających całe ciało oraz mięsień prosty brzucha, mięśnie skośne i mięsień poprzeczny brzucha. Zapewnia płaski i wytrzymały brzuch oraz pomaga pozbyć się tkanki tłuszczowej z tej okolicy ciała. Polecany dla wszystkich chcących popracować nad centrum swojego ciała.

 

GYM WAY - zajęcia wzmacniające polegające na połączeniu elementów treningu zaczerpniętego z siłowni z podstawowymi elementami treningu aerobowego i kondycyjnego. Charakterystyczną cechą zajęć są przygotowane dla uczestników stacje wzmacniające poszczególne grupy mięśniowe przeplatane z ćwiczeniami zwiększającymi kondycję. Każdy z obwodów powtarzany jest od dwóch do czterech razy.

 

HIIT - Trening HIIT polega na przeplataniu krótkich okresów intensywnych ćwiczeń anaerobowych (wykonywanych na maksymalnym poziomie intensywności) z przerwami na bardziej umiarkowane ćwiczenia kardio. Trening może bazować na dowolnym rodzaju ćwiczeń wytrzymałościowych lub siłowych: bieganiu, skakaniu na skakance, przysiadach, pompkach itd. Przeznaczony dla osób chcących spalić tkankę tłuszczowa w krótkim czasie.

 

LATINO STYLE - to zmysłowy, ekspresyjny taniec i najlepsza szkoła wdzięku i seksapilu.

 

PILATES- Jedna z najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej dostępna dla ludzi w różnym wieku i o różnej sprawności ruchowej. Jest to system wyjątkowo efektywnych ćwiczeń fizycznych wykonywanych przy spokojnej muzyce mających na celu wzmocnienie i rozciągnięcie mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania. Pozwala na poprawę świadomości własnego ciała, polepszenie postawy ciała i stanu zdrowia i co bardzo ważne obniżenie poziomu stresu i poprawę samopoczucia.

ZDROWY KRĘGOSŁUP  to zajęcia przeznaczone dla osób:
• odczuwających przewlekłe bóle dolnego odcinka kręgosłupa ale także dolegliwości kręgosłupa szyjnego
• u których stwierdzono skrzywienie kręgosłupa
• posiadających wady postawy lub przykurcze mięśniowe
Zajęcia fitness - "Zdrowy Kręgosłup" minimalizują skutki przeciążeń narządu ruchu, zmniejszają napięcie mięśni stabilizujących kręgosłup jednocześnie zwiększając ich siłę w ten sposób poprawiając stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych.

 

POWER ABT – To forma aerobiku, która ma na celu wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała. Regularne ćwiczenia zapewnią zgrabną sylwetkę, jędrne uda i pośladki, płaski brzuch oraz przyśpieszenie spalania tkanki tłuszczowej. Trenuj ABT - poprawisz swoją kondycję, zdrowie, figurę, ale przede wszystkim samoocenę!

 

SHAPE - Zajęcia wzmacniające i kształtujące wszystkie najważniejsze grupy mięśniowe. Rozpoczynają się intensywnym wprowadzającym układem choreograficznym stopniowo przechodzącym w ćwiczenia. Zestawy ćwiczeń charakteryzują się umiarkowaną intensywnością. W trakcie ćwiczeń wykorzystuje się przyrządy zwiększające opór - ciężarki, gumy, stepy, piłki, itp.

 

TABATA STYLE- odmiana treningu interwałowego. Zajęcia bardzo intensywne doskonale kształtujące sylwetkę. Doskonałe dla wszystkich tych, którzy lubią czuć, że poćwiczyli! Polegają na naprzemiennym dwudziestosekundowym wysiłku (wykonywanym jak najszybciej i z jak największym zaangażowaniem) i dziesięciosekundowym odpoczynku. Trening ma na celu również przyspieszenie przemiany materii, a co za tym idzie- szybszego osiągnięcia upragnionej sylwetki.

 

YOGALATES- zajęcia spokojne, w czasie których angażowane są przede wszystkim mięśnie głębokie brzucha. Ćwiczenia wykonywane są zarówno z przyrządami (maty, duże piłki, ovoball’e) jak i bez. Zajęcia przeznaczone również dla osób mających problemy z kręgosłupem.